Uită de STRES - Administrarea proprietății tale este acum mai ușoară ca nici o dată!

Vezi cum serviciile noastre te vor ajuta să câștigi cu 25% mai mult fără să ridici nici un deget!

Folosim tehnologii de ultimă oră

Acoperim toate operațiunile precum a unui hotel

Viteză de reacție la interacțiunea cu oaspeții

Fără comisioane ascunse
Fără contracte pe termen lungi
Suport 365/24/7
100 % transparență cu Owner App

👉 Vezi dacă proprietatea ta se califică pentru Regim Hotelier

Un mod simplu și ușor de a LUCRA ÎMPREUNĂ!

Am descoperit cele mai bune practici de a debloca potențialul proprietății tale!

  • Inițiere
  • Marketing
  • Operațiuni
  • Tehnologie
Inițiere
Consiliere și Analiză de piață

Nu toate proprietățile se încadrează în profilul nostru de administrare în Regim Hotelier, de aceea înainte de toate, facem o analiză a pieței unde se află proprietatea ta și a tipului de proprietate pe care îl deții. Apoi îți pregătim o estimare aproximativă a veniturilor pentru ați da seama de potențialul proprietății tale. La final te consiliem cu privire la pregătirea proprietății tale pentru primirea de oaspeți.

Proces ușor de inițiere și listarea

Urmăm un proces simplu de listare a proprietăți ce ne ajută să fim live în timp record pe toate platformele de promovare.

  • Creare cont proprietate platforme (AIRBNB, BOOKING.COM, etc)
  • Creare pagină conținut website
  • Creare de conținut și planul de promovare
  • Implementare cu softul nostru de management
  • Activarea proprietății în contul de proprietar
  • Scrierea și implementarea regulilor pentru încasarea plăților pentru fiecare proprietate și generarea de rapoarte.
Contractul de administrare

Nu avem un contract STAS, abordăm diferit fiecare nevoie de administrare în parte, la fel cum nici o proprietate nu este identică. Stabilim de comun acord serviciile și îndatorările noastre în funcție de nevoia și implicarea fiecărui proprietar, apoi le scriem în contractul de administrare. Chiar dacă optezi pentru o colaborare pe termen lung, avem o clauză de reziliere de 30 de zile!

Inițierea proprietarului
  • Ne dedicăm tot timpul necesar pentru a te familializa cu softul nostru de management, cum funcționează și cum poți profita la maxim de tehnologie în favoarea ta.
  • Stabilim și implementăm contul tău bancar unde vei încasa toate rezervările venite atât din platformele de rezervări cât și din rezervările directe. Tu ai acces la toate încasările!
  • Te informăm cu toate aspectele la zi și te ajutăm cu pregătirea dosarului în vederea obțineri certificatului de clasificare conform legii în vigoare.
Instrucțiuni de cazare și Regulile Casei
  • Vom crea un manual al casei digital unde vom informa oaspeți cu privire la folosirea fiecărui lucru din casă. De asemenea îi vom sesiza cu privire la respectarea regulilor casei.
  • Oaspeții vor primi instrucțiuni clare despre procesul de cazare prin materiale video, text și poze pentru a-i ajuta să înțeleagă proprietatea înainte de a se caza la propriu!
  • Iată câteva exemple de instrucțiuni și reguli de respectat:
  • Instrucțiuni de folosire a electrocasnicelor.
  • Unde și cum se aruncă gunoiul.
  • Cum se pot conecta la Wi-Fi
  • Cum pornesc/opresc căldura sau clima
  • Respectarea orelor de liniște
  • Interzicerea petrecerilor/animalelor/fumatului etc
  • Recomandări precum vizitarea unor locații
  • Și multe alte informații utile și reguli pe care le vom stabilii împreună cu tine în funcție de fiecare proprietate în parte.
Marketing
Pregătirea proprietăți pentru listare

Staging-ul, sau pregătirea proprietăți vizual, cu decorațiuni și obiecte de design este un aspect important pentru a ajuta proprietatea să spună o poveste în ochii oaspeților și să-i determine să de CLIK pe anunțul tău din mulțimea de anunțuri. Acest pas ține de bugetul fiecărui proprietar și de imaginația noastră!

Fotografiere/video profesională

Fiecare proprietate va fi răsfățată cu o ședință foto și video după caz, realizată de fotografi specializați pe acest tip de fotografie (AIRBNB), ce va ajuta semnificativ la creșterea ratei de conversie a oaspeților când vor face rezervările online.

Statisticile arată că peste 65% o poză de calitate va determina un oaspete să facă o rezervare față de o poză realizată cu telefonul.

Crearea de listing ( copy-writing )

Crearea listing-lui cu descrieri specifice a fiecărui imobil în parte va impulsiona și mai mult oaspetele să facă o rezervare, mai ales dacă acesta se regăsește în descrierea emoționată a anunțului.

Oaspeților le pace să citească despre locul unde vor sta și se vor regăsi în descrierile pe care noi le vom transpune în prezentarea proprietăți.

Listarea pe platformele de profil

Urmăm o procedură clară când ne listăm pe platformele de rezervări precum (AIRBNB, BOOKING.COM etc) pentru a fi cât mai vizibili în algoritmul de căutare.

Optimizarea proprietății pe platformele de specialitate este un pas foarte important, iar acest lucru îl facem cu fiecare proprietate, altfel toată pregătirea a fost în zadar.

Email marketing
  • Folosim campanii de e-mail marketing pentru a atrage oaspeți recurenți, ce au rezervat cel puțin o dată de la noi și pentru a fi prezenți/activi în mintea lor când vor dorii să facă următoarea lor rezervare.
  • De aceea vei beneficia încă din prima zi de la inițierea cu noi, de rezervări venite din baza noastră de oaspeți interni.
  • Campaniile de e-mail marketing au o eficiență de cc20% din totalul rezervărilor directe și sunt cele mai benefice pentru că nu vom mai plăti comisionul platformelor.
  • Aceste campanii sunt de mai multe categorii, precum campanii de sezon, campanii de fidelizare sau chiar campanii de ultim moment și le folosim pentru a atrage rezervări directe.
Managementul feadback-ului
  • Ascultăm și evaluam ce spun oaspeții în timp real după fiecare rezervare prin interacțiunea directă sau cu ajutorul chestionarului pus la dispoziție prin serviciul de feeadback al clientului. Apoi implementăm fiecare recomandare pentru a ne îmbunătății constant serviciile noastre către oaspeți.
  • Nu există o cale mai bună de a ne îmbunătății aceste servicii decât ”aurul” ce iese din gura lor după fiecare experiență și interacțiune cu proprietățile și serviciile noastre!
Operațiuni
Curățenie după oaspeți
  • Curățenia este cheia și cea mai importantă parte când închiriați case de vacanță, de aceea lucrăm cu echipe specializate pe curățenie, antrenate de noi, ce urmează un protocol strict când vine vorba de curățenia după oaspete.
  • Echipa noastră profesională se angajează să ofere proprietăți curate și sigure oaspeților noștri cu fiecare sejur.
  • Acum, pe lângă ghidurile noastre standard de curățenie, am lansat măsuri extinse pentru a sprijini și proteja comunitatea OpenHouse apartments prin programul CleanPlus.
Aprovizionarea cu consumabile

După plecarea fiecărui oaspete, echipa de curățenie are și îndatorarea de a raporta managerului orice defecțiune sau lucru lipsă pentru a intervenii sau remedia acea sesizare.

Aprovizionarea cu consumabile se realizează la final după ce echipa de curățenia și-a făcut ”magia”!

Folosim consumabile de calitate și ne aprovizionăm local, iar oaspeții apreciază acest detaliu.

Am realizat o listă cu consumabile ce nu ar trebui să lipsească dintr-o casă închiriată în Regim Hotelier!

Mentenanță și intervenții

Suntem pregătiți pentru orice eveniment ne-plăcut când vine vorba de îngrijirea casei tale, partenerii noștri sunt experți din diferite domenii precum (instalatori, electricieni, dulgheri, meșteri etc) și vor interveni în cel mult 24h de la sesizare!

Spălătorii profesionale
  • Folosim serviciile spălătoriilor profesionale din oraș!
  • După fiecare oaspete, lenjeria și prosoapele sunt duse la spălătorie, ele trec printr-un procedeu de curățare/spălare, uscare și calcare profesională, similar procedurilor folosite de hoteluri, apoi sunt ambalate și pregătite pentru următorul oaspete.
Servicii pentru oaspeți
  • Facem mult mai mult de atât, și ne străduim să oferim oaspeților tăi un sejur memorabil pentru primi acel review de 5 stele ce îți va propulsa afacerea.
  • Proces ușor de check-in
  • Asistență telefonică, chat și e-mail
  • Aprovizionare frigider, la cerere
  • Achiziții de bilete evenimente, la cerere
  • Aranjare tematică (aranjare pom crăciun, Valentine day, etc)
  • Suntem în totdeauna doar la un telefon distanță de oaspeți, gata să intervenim oricând pentru a le face cât mai confortabilă șederea.
Tehnologie
”Owner Portal” și ”Owner App”

Obții dintr-o privire toate detaliile și activitățile proprietății tale oricând, oriunde, în timp real prin Owner portal și Owner App, GRATUIT pentru fiecare proprietar!

Cu o interfață prietenoasă, panoul de control al proprietarului îți va arăta dintr-o privire toate aspectele importante pentru a-ți gestiona afacerea.

  • Acces la calendar în timp real, urmărești toate rezervările oaspeților, ești notificat la fiecare rezervare.
  • Blochezi/deblochezi date în calendar pentru tine sau prietenii tăi.
  • Vezi fiecare reviews lăsat de oaspeți, venite de pe toate platformele.
  • Ai o gestiune clară, înregistrezi cheltuieli, rapoarte și statistici lunare, facturezi oaspeți, etc.
Sistem de self check-in

Este important să punem la dispoziție sisteme de self check-in oaspeților. Există mai multe avantaje ale utilizării unui sistem de self check-in:

  • Ușurința utilizării: Oaspeții preferă să își facă singuri check-in-ul, acest lucru poate fi convenabil pentru oaspeți mai ales atunci când sosesc la ore târzii.
  • Creșterea eficienței: Un astfel de sistem ajuta la creșterea eficienței prin reducerea timpului de așteptare a oaspeților până la sosirea personalului.
  • Îmbunătățirea experienței oaspeților: Un sistem de self check-in oferă oaspeților o experiență unică, ce contribuie la creșterea satisfacției acestora, iar ca urmare o recenzie pozitivă poate avea loc de la acel oaspete.
  • Creșterea numărului de rezervări: Platformele de rezervări recomandă oaspeților proprietățile ce oferă sisteme de self check-in, iar acest lucru avantajează ambele părți.
Identificarea oaspeților

Majoritatea oaspeților tratează cu respect proprietățile închiriate pe termen scurt, din păcate există și oaspeți riscanți, ce ar putea să vă deterioreze casa sau să deranjeze vecinii.

Identificarea oaspeților este unul dintre sistemele noastre importante, folosim tehnologie cât și implicarea manuală, ce ne ajută la evitarea rezervărilor cu potențial riscant și îți protejează casa.

Procedurile de depistare și identificare includ stabilirea de restricții privind vârsta minimă, confirmarea de identitate și a informaților furnizare prin tehnologia de scanare a documentelor si feței și semnalarea cu steag roșu rezervărilor riscante precum și verificarea cardurilor pentru a fi eligibile.

Sistem de plată online
  • Punem la dispoziție oaspeților sisteme de plată cu cardul în moneda lor preferată, acest lucru este realizat cu ajutorul unui procesator de plăți ce procesează tranzacția în siguranță și într-un timp foarte scurt. În acest fel oaspeților le va fi comod și ușor să finalizeze o rezervare fără să aibă bătăi de cap cu birocrația unui transfer bancar.
Setarea prețurilor dinamice
  • Sistemul nostru de setare a prețurilor dinamice folosește tehnologie ce are la bază învățarea automată, analizează datele de piață în timp real cum ar fi: Tarifele zilnice, cele săptămânale, concurența, sezonalitate, cererea de piață, evenimente locale viitoare, și face modificările de rigoare ca răspuns la schimbările pieței.
  • Știe când să impună prețuri de vârf, de exemplu, pentru un weekend cu o sărbătoare sau un eveniment local, și când să se adapteze pentru atenuarea cererii pentru a menține rezervările.

Randament anual

Creștem randamentul anual cu +25% față de închirierea clasică

Grad Ocupare crescut

Avem un grad de ocupare de peste 70% lună de lună

Valoare de piață

Creștem valoarea de piață a proprietății cu 40% peste medie

Starea Proprietăți

Menținem un grad ridicat a stări proprietății prin verificarea intervenția continuă

Ospitalitate de 5 Stele

Ne asigurăm că toți oaspeții au parte de un sejur memorabil, pentru a primii recenzii excelente!

Evaluare de 5

Ești pregătit să intri în lumea ospitalității?

Ospitalitatea nu este doar un serviciu, ci o artă de a face oamenii să se simtă acasă.

4.8

Ce spun proprietarii despre noi

"Colaborarea cu Markus Oster și Open House Apartments a fost o decizie excelentă! Profesionalismul și dedicarea echipei au depășit cu mult așteptările mele. Apartamentul meu este întotdeauna impecabil, iar rata de ocupare este constant ridicată. Recomand cu căldură serviciile lor oricărui proprietar care dorește să își maximizeze veniturile din închiriere."

Cristian Dobre

Proprietar 2 camere

"Sunt foarte mulțumit de serviciile oferite de Open House Apartments. Markus și echipa sa s-au ocupat de toate detaliile, de la găsirea chiriașilor potriviți până la întreținerea proprietății. Comunicarea este excelentă, iar raportările financiare sunt transparente. Recomand cu încredere!."

Ana Maria Georgescu

Proprietar apartament Central

"Am ales Open House Apartments pentru a-mi administra apartamentul și nu regret niciun moment. Echipa este foarte eficientă și proactivă. Apartamentul meu este întotdeauna rezervat, iar eu mă pot bucura de venituri pasive fără să îmi fac griji. Mulțumesc, Markus!"

Cătălin Ionescu

Proprietar a 3 apartamente

Întrebări frecvente

Abordarea noastră cu privire la gestionarea și administrarea proprietăților închiriate în Regim Hotelier, este puțin diferită, așa că este posibil să ai câteva întrebări. Iată cele mai frecvente lucruri despre care ne întreabă proprietarii ce sunt în situația ta!

Cu ce se ocupă Open House apartments?

Open House apartments este o companie ce administrează proprietățile închiriate în scop turistic (Regimul Hotelier), însă și administrarea în sistemul clasic (închirierea cu luna). În prezent suntem activi doar în Timișoara și avem în plan extinderea către principalele orașe din tară cu potențial turistic, și nu numai.

De ce să aleg Open House apartments?

Modelul nostru de administrare este diferit față de concurență și venim cu o abordare nouă pe piața din Romania, acest sistem de administrare este conceput ca o afacere pentru proprietari, ce îi ajută să descopere un alt mod de a debloca potențialul proprietății lor, într-un alt fel față de închirierea clasică.

Partea frumoasă este că ei se pot implica în afacere oricât le permite timpul, pot alege de la implicare totală pană la nici un fel de implicare, iar noi venim cu suportul, tehnologia, echipa și procesul pentru a le obține venituri pasive.


Cum pot colabora cu Open House apartments?

Prin câți va pași simpli, în primul rând luați legătura cu personalul nostru, fie telefonic fie prin formularul pus la dispoziție aici - Aceștia vor vedea dacă proprietatea ta se califică pentru acest tip de afacere/închiriere, apoi împreună veți trece prin informare-a serviciilor noastre, veți primii o analiză de piață împreună cu o simulare de venituri, apoi vei alege planul de servicii care ți se potrivește. După alegerea planului, vom semna un acord de administrare și vom demara procesul de inițiere a proprietăți.

Oferiți servicii de administrare și în alte orașe?

Da, deocamdată activăm doar pe Timișoara și Arad. Avem în plan pe viitor extinderea și în alte orașe. Deocamdată pentru alte orașe strângem cererile și feeadback-ul proprietarilor. Dacă deții o proprietate în alt oraș și dorești să colaborăm, te rog completează aici acest formular și revenim cu noutăți cât de curând.

Care sunt serviciile de administrare pe care le oferiți?

Open House apartments oferă servicii complete de administrare, aceste servicii includ:

  • Servicii de curățenie după oaspeți
  • Asistență 365/24/7 pentru oaspeți
  • Intervenții și Mentenanța proprietății
  • Marketingul proprietății
  • Optimizarea conturilor din (Airbnb, Booking.com, etc)
  • Aprovizionare cu consumabile
  • Obținerea de licențe/aprobări juridice
  • Administrarea calendarului proprietății
  • Optimizarea anunțurilor și a prețurilor
  • Asistență la check-in/check-out
  • Servicii de e-mail marketing

Prin partenerii noștri oferim și aceste servicii la prețuri reduse.

  • Servicii de design interior
  • Servicii de spălătorie profesională a lenjeriei
  • Foto/video profesionale
  • Asigurare facultativă pentru locuință

Vezi aici toate serviciile noastre.


Care sunt regulile legat de animale de companie, fumatul sau petreceri?

Open House apartments respectă regulile casei impuse de proprietar. Aceste reguli și nu numai, țin de tine pe care le accepți sau nu, ele sunt stabilite încă de la început și vor fi menționate în manualul și regulile casei, iar fiecare oaspete va cunoaște aceste reguli înainte de cazarea la proprietate. Încălcarea acestor reguli de către oaspeți vor fi sancționate conform politici proprietăți.

Unde se spală lenjeria și prosoapele murdare?

Toată lenjeria și prosoapele sunt duse la spălătoriile profesionale din oraș unde vor trece prin procedeul de spălare precum cel hotelier, apoi sunt uscate, călcate și ambalate gata pentru a fi din nou utilizate. Această procedură se repetă după fiecare oaspete.

Cine se ocupă cu aprovizionarea de consumabile?

În funcție de planul de servicii ales de tine în colaborarea cu noi. Acest serviciu este opțional, însă cei mai mulți proprietari preferă planul de servicii unde este inclusă aprovizionarea cu consumabile de către noi din stocul propriu.

Cine se ocupă de curățenia după oaspeți?

În funcție de planul de servicii ales de tine în colaborarea cu noi. Acest serviciu este opțional, însă cei mai mulți proprietari preferă planul de servicii unde este inclusă curățenia după oaspete.

Lăsăm acest serviciu opțional pentru acei proprietari ce au timpul necesar să facă ei sau au echipa proprie de curățenie. Totuși, chiar și așa, noi vom instruii și coordona conform procedurii noastre personalul de curățenie.

Vezi aici procedura noastră completă de curățenie.


Cum știu dacă proprietatea mea se califică?

Simplu, va trebui să completați aici acest formular cu datele proprietăți, apoi, după ce va ajunge la noi, analizăm proprietatea și locația unde se află, ea trebuie să respecte câteva criterii pe care noi le căutăm la o proprietate pentru ca ea să aibă un randament bun pentru acest tip de afacere.

În cel mult 48 de ore te vom contacta și îți vom spune dacă se califică proprietatea sau ce ar trebui să faci pentru a se califica.

Sunt obligat să semnez un contract pe un termen lung?

Nu îți solicităm să te angajezi într-un contrat pe termen lung, toate contractele noastre sunt de la lună la lună.

Nu avem un contract STAS, abordăm diferit fiecare nevoie de administrare în parte. Chiar dacă optezi pentru o colaborare cu noi pe termen lung, avem o clauză de reziliere de 30 de zile.

Care este procentul pentru administrare?

Pentru că modul nostru de administrare este conceput ca o afacere pentru proprietari, venim și cu câteva planuri de servicii unde taxele sunt gândite pentru a maximiza profitul tău în funcție de timpul și implicarea ta.

Vezi aici planurile de servicii și taxe.

Există restricții la cât de des îmi pot folosii proprietatea?

Desigur că nu, poți alege oricând să folosești proprietatea pentru tine sau prietenii tăi, iar acest lucru îl poți face ușor, din panoul de bord al proprietarului unde ai acces la calendar în timp real, poți bloca zile în calendar pentru ce perioadă dorești.

Care sunt riscurile ce pot apărea în această afacere?

Ca în orice afacere există și riscuri, de exemplu să ai parte de un oaspete petrecăreț, o pagubă lăsată în urma unei rezervări, sau probabil un grad de ocupare mic. Însă toate aceste riscuri sunt mai mici când lucrați cu un administrator de proprietăți.

Prin serviciile noastre venim cu soluții de rezolvare pentru fiecare exemplu menționat mai sus și multe altele, astfel reușim să micșorăm sau să le eliminăm.

În plus venim și cu GARANȚIA noastră 100% fără riscuri, în cazul puțin de probabil că nu ești mulțumit de serviciile noastre de administrare pentru proprietatea ta după șase luni, îți vom rambursa fiecare leu din taxa de administrare fixă fără nici o problemă!

Pe ce platforme se va lista proprietatea?

Vom lista proprietatea ta pe cele mai căutate platforme de rezervări din lume, acolo unde oaspeții caută, precum AIRBNB, BOOKING.com, VRBO, etc, însă vom lista și pe platformele cu anunțuri imobiliare din tară.

În acest fel ne asigurăm că vin rezervări din toate părțile și creștem gradul de ocupare al proprietății.

Cine încasează banii din rezervări?

Proprietarul de regulă, prin modul nostru de administrare, afacerea este la tine, la fel și banii!

Vom seta încă de la început ca toate încasările din rezervările oaspeților să ajungă direct în contul tău bancar, aceasta înseamnă că ești 100% în control.

Desigur, proprietarul poate desemna și o terță persoană care va încasa banii din rezervările oaspeților.


Cum pot ști ce se întâmplă cu proprietatea mea?

Foarte simplu, vei primii acces la ”Platforma de proprietar” , unde vei vedea toate detaliile fiecărei rezervări, accesul la calendar în timp real ce te va ajuta să-ți planifici vacanțele sau previziunile de venituri în avans. În plus poți opta ce tipuri de notificări să primești direct pe telefon sau e-mail. De exemplu:

  • Notificare când se face o rezervare
  • Notificare când se anulează o rezervare
  • Notificare când se face o plată
  • Notificare când primești o recenzie de la oaspeți

Primești acces la aplicație mobilă atât pentru Android cât și pentru IOS.


Open House apartments administrează și proprietăți închiriate cu luna?

Sigur că da, marele avantaj când colaborezi cu noi este că ești acoperit pe orice parte, chiar dacă închirierea pe termen scurt (în regimul hotelier) nu este profitabilă pentru tine sau nu te simți confortabil cu această afacere, oricând poți trece cu proprietatea ta la închirierea clasică (cu luna).

Serviciile noastre de administrare rămân aceleași, puțin modificate pentru administrarea pe termen lung, iar taxa lunara de administrare va fi de 10% din chiria lunară. În plus ori de câte ori un chiriași îți pleacă, noi îți aducem imediat altul fără costuri suplimentare din partea ta!

Află aici mai multe despre administrarea pe termen lung.

Împreună putem face sejururi memorabile în case remarcabile

CONTACT

Calea Bogdăneștilor nr.6A, etajul 2

Oraș Timișoara

(+40)751 946 446

office@openhouse-imobiliare.ro

NEWLETTER

Înregistrează-te la newsletter. Promitem ca nu te vom Spam-a


© copyright 2024 by webmy.ro

Close menu

Made With Webmy

Log in

SUPORT.

Suntem pregătiți să te susținem 24/7 atât tehnic cât și consultativ!

Calea Bogdăneștilor nr.6A

Timișoara, jud Timiș

office@openhouse-imobiliare.ro

(+40) 751 946 446

Log in

SUPORT.

Suntem pregătiți să te susținem 24/7 atât tehnic cât și consultativ!

Calea Bogdăneștilor nr.6A

Timișoara, jud Timiș

office@openhouse-imobiliare.ro

(+40) 751 946 446