Ajutându-i pe oaspeți să se odihnească liniștiți!
Vezi cum serviciile noastre te vor ajuta să câștigi cu 26% mai mult fără să ridici un deget!
Înregistrarea cu Open House Apartments este ușoară!
Uită de STRES - ADMINISTRAREA casei tale este acum mai ușoară ca nici o dată!
Abordarea noastră proaspătă și tehnologia care o folosim în gestionarea chiriilor pe termen scurt îți va maximiza potențialul de venituri fără eforturi din partea ta!
Ce primești cu Open House Apartments
Așează-te și Relaxează-te! Acum proprietatea ta este acoperită! Când vine vorba de gestionarea casei tale, ne ocupă noi de toate! De la marketing la rezervări, de la servicii pentru oaspeți, la curățenie și mentenanță.
Comunicare ușoară, acces la Owner Portal cu interfață prietenoasă, Rapoarte fiscale și KPY-uri lunare, Consiliere și pregătire dosar înregistrare proprietate autorități, contabilizarea cheltuielilor, consiliere în pregătirea proprietății pentru oaspeți etc.
Suport 365/24/7 înainte și în timpul cazării, deplasare la fața locului ori de cate ori este nevoie, asigurare self-check-in pentru ore târzii, proces ușor de înregistrare oaspeți, integrare cu procesator de plăți, furnizarea instrucțiunilor de cazare și manualul casei, etc.
Procedură de identificarea oaspeților, curățenie și igienizare după fiecare oaspete, intervenții și mentenanță la proprietate, inspecție și aprovizionare cu consumabile după echipa de curățenie, raportarea consumului către administrația locuinței, etc.
Recomandare și consiliere asigurări facultative, investiții și achiziții pentru proprietate, recomandare designeri de interior, servicii de consiliere și achiziționare imobile etc.
Un mod simplu și ușor de a LUCRA ÎMPREUNĂ !
Am descoperit cele mai bune practici de a debloca întreg potențial al proprietății tale!
Nu toate proprietățile se încadrează în profilul nostru de administrare în Regim Hotelier, de aceea înainte de toate, facem o analiză a pieței unde se află proprietatea ta și a tipului de proprietate pe care îl deții. Apoi îți pregătim o estimare aproximativă a veniturilor pentru ați da seama de potențialul proprietății tale. La final te consiliem cu privire la pregătirea proprietății tale pentru primirea de oaspeți.
Nu avem un contract STAS, abordăm diferit fiecare nevoie de administrare în parte, la fel cum nici o proprietate nu este identică. Stabilim de comun acord serviciile și îndatorările noastre în funcție de nevoia și implicarea fiecărui proprietar, apoi le scriem în contractul de administrare. Chiar dacă optezi pentru o colaborare pe termen lung, avem o clauză de reziliere de 30 de zile!
Urmăm un proces simplu de listare a proprietăți ce ne ajută să fim live în timp record pe toate platformele de promovare.
Cu o interfață prietenoasă, panoul de control al proprietarului îți va arăta dintr-o privire toate aspectele importante pentru a-ți gestiona afacerea.
De asemenea poți seta ce fel de notificări dorești să ai.
Te informăm cu toate aspectele la zi și te ajutăm cu pregătirea dosarului în vederea obțineri certificatului de clasificare conform legii în vigoare.
Vom crea un manual al casei unde vom informa oaspeți cu privire la folosirea fiecărui lucru din casă. Și de asemenea îi vom sesiza cu privire la respectarea regulilor casei.
Iată câteva exemple de instrucțiuni și reguli de respectat:
Și multe alte informații utile și reguli pe care le vom stabilii împreună cu tine în funcție de fiecare proprietate în parte.
Fiecare proprietate va fi răsfățată cu o ședință foto și video după caz, realizată de fotografi specializați pe acest tip de fotografie (AIRBNB), ce va ajuta semnificativ la creșterea ratei de conversie a oaspeților când vor face rezervările online.
Statisticile arată că peste 65% o poză de calitate va determina un oaspete să facă o rezervare față de o poză realizată cu telefonul.
Crearea listing-lui cu descrieri specifice a fiecărui imobil în parte va impulsiona și mai mult oaspetele să facă o rezervare, mai ales dacă acesta se regăsește în descrierea emoționată a anunțului.
Urmăm o procedură clară când ne listăm pe platformele de rezervări precum (AIRBNB, BOOKING.COM etc) pentru a fi cât mai vizibili și recomandați oaspeților, ca aceștia să facă rezervări încă din primele zile de la listare.
Majoritatea gazdelor după ce listează o proprietate în online, setează un preț/noapte și uită de el tot anul. În schimb...noi utilizăm tehnologii precum ”Dynamic Pricing” setare prețurilor dinamice pentru a nu pierde trendurile de urcare sau coborâre a pieței, iar acest lucru se simte în creșterea veniturilor de la lună la lună.
Promovarea națională este importantă pentru că atrage oaspeți interni/locali, ce vor devenii oaspeți recurenți și vor recomanda rudelor și prietenilor.
Conform analizei noastre interne, 38% dintre rezervările lunare vin din promovarea Națională, un procent considerabil ce nu este de neglijat din profitul anual al fiecărei proprietăți.
Fiind un alt tip de promovare este posibil să se perceapă taxe adiționale.
Folosim campanii de e-mail marketing pentru a atrage oaspeți recurenți, ce au rezervat cel puțin o dată de la noi și pentru a fi prezenți/activi în mintea lor când vor dorii să facă următoarea lor rezervare.
De aceea vei beneficia încă din prima zi de la inițierea cu noi, de rezervări venite din baza noastră de oaspeți interni.
Promovarea pe social media reprezintă și ea o parte din strategia noastră ce ne aduce rezervări lunare.
Ne ocupăm de postări săptămânale prin crearea de conținut pe principalele canale de social media.
Ascultăm și evaluam ce spun oaspeții în timp real după fiecare rezervare prin interacțiunea directă sau cu ajutorul chestionarului pus la dispoziție prin serviciul de feeadback al clientului. Apoi implementăm fiecare recomandare pentru a ne îmbunătății constant serviciile noastre către oaspeți.
Nu există o cale mai bună de a ne îmbunătății aceste servicii decât ”aurul” ce iese din gura lor după fiecare experiență și interacțiune cu proprietățile și serviciile noastre!
Suntem pregătiți pentru orice eveniment ne-plăcut când vine vorba de îngrijirea casei tale, partenerii noștri sunt experți din diferite domenii precum (instalatori, electricieni, dulgheri, meșteri etc) și vor interveni în cel mult 24h de la sesizare!
Curățenia este cheia și cea mai importantă parte când închiriați case de vacanță, de aceea lucrăm cu echipe specializate pe curățenie, antrenate de noi, ce urmează un protocol strict când vine vorba de curățenia după oaspete. Folosim cele mai moderne aparate, soluții de curățare și igienizare.
Află mai multe despre protocolul și procedura noastră de curățenie!
Tot o dată îți oferim libertatea de a lucra cu echipa ta proprie de curățenie. Ne vom ocupa de instruirea lor și ne asigurăm că vor urma pașii necesari în pregătirea casei, apoi îi vom coordona cu fiecare rezervare prin aplicația pusă la dispoziție echipei de curățenie.
După plecarea fiecărui oaspete, echipa de curățenie are și îndatorarea de a raporta managerului orice defecțiune sau lucru lipsă pentru a intervenii sau remedia acea sesizare.
Aprovizionarea cu consumabile se realizează la final după ce echipa de curățenia și-a făcut ”magia”!
Folosim consumabile de calitate și ne aprovizionăm local, iar oaspeții apreciază acest detaliu.
Am realizat o listă cu consumabile ce nu ar trebui să lipsească dintr-o casă închiriată în Regim Hotelier!
Facem mult mai mult de atât, și ne străduim să oferim oaspeților tăi un sejur memorabil pentru primi acel review de 5 stele ce îți va propulsa afacerea.
Suntem în totdeauna doar la un telefon distanță de oaspeți, gata să intervenim oricând pentru a le face cât mai confortabilă șederea.
După fiecare curățenie, doi ochi critici va verifica atent fiecare colț al casei și detaliu în parte să fie perfect, (becurile, prizele, electrocasnicele, etc) înainte-a sosirii oaspeților.
În acest fel ne asigurăm cp oaspeții vor fi mulțumiți și la plecare vor lăsa un review de 5 stele!
Folosim serviciile spălătoriilor profesionale din oraș!
După fiecare oaspete, lenjeria și prosoapele sunt duse la spălătorie, ele trec printr-un procedeu de curățare/spălare, uscare și calcare profesională, similar procedurilor folosite de hoteluri, apoi sunt ambalate și pregătite pentru următorul oaspete.
Sistemul nostru de setare a prețurilor dinamice folosește tehnologie ce are la bază învățarea automată, analizează datele de piață în timp real cum ar fi: Tarifele zilnice, cele săptămânale, concurența, sezonalitate, cererea de piață, evenimente locale viitoare, și face modificările de rigoare ca răspuns la schimbările pieței.
Știe când să impună prețuri de vârf, de exemplu, pentru un weekend cu o sărbătoare sau un eveniment local, și când să se adapteze pentru atenuarea cererii pentru a menține rezervările.
Majoritatea oaspeților tratează cu respect proprietățile închiriate pe termen scurt, din păcate există și oaspeți riscanți, ce ar putea să vă deterioreze casa sau să deranjeze vecinii.
Identificarea oaspeților este unul dintre sistemele noastre importante, folosim tehnologie cât și implicarea manuală, ce ne ajută la evitarea rezervărilor cu potențial riscant și îți protejează casa.
Procedurile de depistare și identificare includ stabilirea de restricții privind vârsta minimă, confirmarea de identitate și a informaților furnizare prin tehnologia de scanare a documentelor si feței și semnalarea cu steag roșu rezervărilor riscante.
Este important să punem la dispoziție sisteme de self check-in oaspeților. Există mai multe avantaje ale utilizării unui sistem de self check-in:
Zgomotul prea tare, gălăgia și deranjarea vecinilor este problema nr.1 în industria închirierii pe termen scurt.
Pentru o taxă suplimentară putem instala senzori de zgomot care detectează și previn încălcările de zgomot la proprietatea ta.
Această soluție ne-a ajutat să reducem semnificativ acest tip de incident și să împiedicăm oaspeții petrecăreți/gălăgioși prin înștiințarea lor și intervenția noastră promptă.
Punem la dispoziție oaspeților sisteme de plată cu cardul în moneda lor preferată, acest lucru este realizat cu ajutorul unui procesator de plăți ce procesează tranzacția în siguranță și într-un timp foarte scurt. În acest fel oaspeților le va fi comod și ușor să finalizeze o rezervare fără să aibă bătăi de cap cu birocrația unui transfer bancar.
Ești gata să începi propria ta afacere în Regim Hotelier?
Vezi cum procentele cresc în favoarea închirierii în regim hotelier față de închirierea clasică!
Aducem plus valoare proprietății tale!
Ospitalitate de 5 stele pentru oaspeții tăi!
Totul se rezumă la experiența oaspeților...
Feeadback-ul oaspeților este aur pentru noi, nimic nu este mai valoros decât cuvintele unui oaspete fericit! Dorim să ne asigurăm că toți oaspeții au parte de un sejur memorabil, pentru a primii recenzii excelente!
Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu subiecte interesante
Poți fi primul care află cele mai recente știri și sfaturi despre Regimul Hotelier
©2021 realizat de Open House Imobiliare ce toate drepturile de utilizare.
Folosim cookies pentru a ne permite să înțelegem mai bine cum este utilizat site-ul. Continuând să utilizați acest site, dați acordul acestei politici. Clic pentru a afla mai multe.