fbpx

Ajutându-i pe oaspeți să se odihnească liniștiți!

Vezi cum serviciile noastre te vor ajuta să câștigi cu 26% mai mult fără să ridici un deget!

Înregistrarea cu Open House Apartments este ușoară!

Uită de STRES - ADMINISTRAREA casei tale este acum mai ușoară ca nici o dată!

Abordarea noastră proaspătă și tehnologia care o folosim în gestionarea chiriilor pe termen scurt îți va maximiza potențialul de venituri fără eforturi din partea ta!

Fără costuri de inițiere

Renunțăm la taxa noastră inițială de implementare de 189 euro și păstrăm în continuare calitate serviciilor!

Fără comisioane ascunse

Utilizăm o structură dinamică a taxelor noastre de administrare, ele încep de la 10%.

Fără contracte pe termen lung

Nu îți solicităm să te angajezi într-un contract pe termen lung. Toate contractele noastre de administrare sunt de la lună la lună.

Ce primești cu Open House Apartments

Așează-te și Relaxează-te! Acum proprietatea ta este acoperită! Când vine vorba de gestionarea casei tale, ne ocupă noi de toate! De la marketing la rezervări, de la servicii pentru oaspeți, la curățenie și mentenanță.

1. Asistență pentru tine

Comunicare ușoară, acces la Owner Portal cu interfață prietenoasă, Rapoarte fiscale și KPY-uri lunare, Consiliere și pregătire dosar înregistrare proprietate autorități, contabilizarea cheltuielilor, consiliere în pregătirea proprietății pentru oaspeți etc.

1. Asistență pentru oaspeți

Suport 365/24/7 înainte și în timpul cazării, deplasare la fața locului ori de cate ori este nevoie, asigurare self-check-in pentru ore târzii, proces ușor de înregistrare oaspeți, integrare cu procesator de plăți, furnizarea instrucțiunilor de cazare și manualul casei, etc.

2. Servicii pentru proprietate ta

Procedură de identificarea oaspeților, curățenie și igienizare după fiecare oaspete, intervenții și mentenanță la proprietate, inspecție și aprovizionare cu consumabile după echipa de curățenie, raportarea consumului către administrația locuinței, etc.

4. Servicii facultative

Recomandare și consiliere asigurări facultative, investiții și achiziții pentru proprietate, recomandare designeri de interior, servicii de consiliere și achiziționare imobile etc.

Un mod simplu și ușor de a LUCRA ÎMPREUNĂ !

Am descoperit cele mai bune practici de a debloca întreg potențial al proprietății tale!

  • Inițiere
  • Marketing
  • Organizare
  • Tehnologie
Inițiere
Consiliere și Analiză de piață

Nu toate proprietățile se încadrează în profilul nostru de administrare în Regim Hotelier, de aceea înainte de toate, facem o analiză a pieței unde se află proprietatea ta și a tipului de proprietate pe care îl deții. Apoi îți pregătim o estimare aproximativă a veniturilor pentru ați da seama de potențialul proprietății tale. La final te consiliem cu privire la pregătirea proprietății tale pentru primirea de oaspeți.

Contractul de administrare

Nu avem un contract STAS, abordăm diferit fiecare nevoie de administrare în parte, la fel cum nici o proprietate nu este identică. Stabilim de comun acord serviciile și îndatorările noastre în funcție de nevoia și implicarea fiecărui proprietar, apoi le scriem în contractul de administrare. Chiar dacă optezi pentru o colaborare pe termen lung, avem o clauză de reziliere de 30 de zile!

Procesul de inițiere a proprietății

Urmăm un proces simplu de listare a proprietăți ce ne ajută să fim live în timp record pe toate platformele de promovare.

  • Creare cont proprietate platforme (AIRBNB, BOOKING.COM, etc)
  • Creare pagină conținut website
  • Creare de conținut și planul de promovare
  • Implementare cu softul nostru de management
  • Activarea proprietății în contul de proprietar
  • Scrierea și implementarea regulilor pentru încasarea plăților pentru fiecare proprietate și generarea de rapoarte.
Inițierea proprietarului
  • Ne dedicăm tot timpul necesar pentru a te familializa cu softul nostru de management, cum funcționează și cum poți profita la maxim de tehnologie în favoarea ta.
  • Stabilim și implementăm contul tău bancar unde vei încasa toate rezervările venite atât din platformele de rezervări cât și din rezervările directe. Tu ai acces la toate încasările!
”Owner Portal”

Cu o interfață prietenoasă, panoul de control al proprietarului îți va arăta dintr-o privire toate aspectele importante pentru a-ți gestiona afacerea.

  • Toate rezervările oaspeților
  • Calendarul în timp real - poți bloca/debloca zile în calendar
  • Vezi proprietățile, dacă ai mai multe, cu poze și descrieri
  • Sumarul veniturilor luare
  • Contractele cu oaspeții
  • Gestiunea cheltuielilor
  • Review-urile oaspeților

De asemenea poți seta ce fel de notificări dorești să ai.

  • Notificări la fiecare rezervare
  • Notificări la fiecare anulare
  • Notificări la fiecare încasare
  • Notificări la fiecare review, etc
Pregătirea dosarului - Certificatul de Clasificare

Te informăm cu toate aspectele la zi și te ajutăm cu pregătirea dosarului în vederea obțineri certificatului de clasificare conform legii în vigoare.

Inițiere Manualul și Regulile Casei

Vom crea un manual al casei unde vom informa oaspeți cu privire la folosirea fiecărui lucru din casă. Și de asemenea îi vom sesiza cu privire la respectarea regulilor casei.

Iată câteva exemple de instrucțiuni și reguli de respectat:

  • Instrucțiuni de folosire a electrocasnicelor.
  • Unde și cum se aruncă gunoiul.
  • Cum se pot conecta la Wi-Fi
  • Cum pornesc/opresc căldura sau clima
  • Respectarea orelor de liniște
  • Interzicerea petrecerilor/animalelor/fumatului etc
  • Recomandări precum vizitarea unor locații

Și multe alte informații utile și reguli pe care le vom stabilii împreună cu tine în funcție de fiecare proprietate în parte.

Marketing
Fotografiere/video profesională

Fiecare proprietate va fi răsfățată cu o ședință foto și video după caz, realizată de fotografi specializați pe acest tip de fotografie (AIRBNB), ce va ajuta semnificativ la creșterea ratei de conversie a oaspeților când vor face rezervările online.

Statisticile arată că peste 65% o poză de calitate va determina un oaspete să facă o rezervare față de o poză realizată cu telefonul.

Crearea de listing ( copy-writing )

Crearea listing-lui cu descrieri specifice a fiecărui imobil în parte va impulsiona și mai mult oaspetele să facă o rezervare, mai ales dacă acesta se regăsește în descrierea emoționată a anunțului.

Listarea pe platformele de profil

Urmăm o procedură clară când ne listăm pe platformele de rezervări precum (AIRBNB, BOOKING.COM etc) pentru a fi cât mai vizibili și recomandați oaspeților, ca aceștia să facă rezervări încă din primele zile de la listare.

Setarea prețurilor dinamice

Majoritatea gazdelor după ce listează o proprietate în online, setează un preț/noapte și uită de el tot anul. În schimb...noi utilizăm tehnologii precum ”Dynamic Pricing” setare prețurilor dinamice pentru a nu pierde trendurile de urcare sau coborâre a pieței, iar acest lucru se simte în creșterea veniturilor de la lună la lună.

Promovare Națională

Promovarea națională este importantă pentru că atrage oaspeți interni/locali, ce vor devenii oaspeți recurenți și vor recomanda rudelor și prietenilor.

Conform analizei noastre interne, 38% dintre rezervările lunare vin din promovarea Națională, un procent considerabil ce nu este de neglijat din profitul anual al fiecărei proprietăți.

Fiind un alt tip de promovare este posibil să se perceapă taxe adiționale.

Email marketing

Folosim campanii de e-mail marketing pentru a atrage oaspeți recurenți, ce au rezervat cel puțin o dată de la noi și pentru a fi prezenți/activi în mintea lor când vor dorii să facă următoarea lor rezervare.

De aceea vei beneficia încă din prima zi de la inițierea cu noi, de rezervări venite din baza noastră de oaspeți interni.

Promovare social media

Promovarea pe social media reprezintă și ea o parte din strategia noastră ce ne aduce rezervări lunare.

Ne ocupăm de postări săptămânale prin crearea de conținut pe principalele canale de social media.

  • Poze cu proprietățile noastre
  • Articole de blog
  • Conținut de educare
  • Campanii de reduceri
Managementul feadback-ului

Ascultăm și evaluam ce spun oaspeții în timp real după fiecare rezervare prin interacțiunea directă sau cu ajutorul chestionarului pus la dispoziție prin serviciul de feeadback al clientului. Apoi implementăm fiecare recomandare pentru a ne îmbunătății constant serviciile noastre către oaspeți.

Nu există o cale mai bună de a ne îmbunătății aceste servicii decât ”aurul” ce iese din gura lor după fiecare experiență și interacțiune cu proprietățile și serviciile noastre!

Organizare
Mentenanță și intervenții

Suntem pregătiți pentru orice eveniment ne-plăcut când vine vorba de îngrijirea casei tale, partenerii noștri sunt experți din diferite domenii precum (instalatori, electricieni, dulgheri, meșteri etc) și vor interveni în cel mult 24h de la sesizare!

Curățenie după oaspete

Curățenia este cheia și cea mai importantă parte când închiriați case de vacanță, de aceea lucrăm cu echipe specializate pe curățenie, antrenate de noi, ce urmează un protocol strict când vine vorba de curățenia după oaspete. Folosim cele mai moderne aparate, soluții de curățare și igienizare.

Află mai multe despre protocolul și procedura noastră de curățenie!

Curățenie proprie

Tot o dată îți oferim libertatea de a lucra cu echipa ta proprie de curățenie. Ne vom ocupa de instruirea lor și ne asigurăm că vor urma pașii necesari în pregătirea casei, apoi îi vom coordona cu fiecare rezervare prin aplicația pusă la dispoziție echipei de curățenie.

Aprovizionare consumabile

După plecarea fiecărui oaspete, echipa de curățenie are și îndatorarea de a raporta managerului orice defecțiune sau lucru lipsă pentru a intervenii sau remedia acea sesizare.

Aprovizionarea cu consumabile se realizează la final după ce echipa de curățenia și-a făcut ”magia”!

Folosim consumabile de calitate și ne aprovizionăm local, iar oaspeții apreciază acest detaliu.

Am realizat o listă cu consumabile ce nu ar trebui să lipsească dintr-o casă închiriată în Regim Hotelier!

Servicii pentru oaspeți

Facem mult mai mult de atât, și ne străduim să oferim oaspeților tăi un sejur memorabil pentru primi acel review de 5 stele ce îți va propulsa afacerea.

  • Proces ușor de check-in
  • Asistență telefonică, chat și e-mail
  • Aprovizionare frigider, la cerere
  • Achiziții de bilete evenimente, la cerere
  • Aranjare tematică (aranjare pom crăciun, valentine day, etc)

Suntem în totdeauna doar la un telefon distanță de oaspeți, gata să intervenim oricând pentru a le face cât mai confortabilă șederea.

Inspecția finală

După fiecare curățenie, doi ochi critici va verifica atent fiecare colț al casei și detaliu în parte să fie perfect, (becurile, prizele, electrocasnicele, etc) înainte-a sosirii oaspeților.

În acest fel ne asigurăm cp oaspeții vor fi mulțumiți și la plecare vor lăsa un review de 5 stele!

Spălătorii profesionale

Folosim serviciile spălătoriilor profesionale din oraș!

După fiecare oaspete, lenjeria și prosoapele sunt duse la spălătorie, ele trec printr-un procedeu de curățare/spălare, uscare și calcare profesională, similar procedurilor folosite de hoteluri, apoi sunt ambalate și pregătite pentru următorul oaspete.

Tehnologie
Setarea prețurilor dinamice

Sistemul nostru de setare a prețurilor dinamice folosește tehnologie ce are la bază învățarea automată, analizează datele de piață în timp real cum ar fi: Tarifele zilnice, cele săptămânale, concurența, sezonalitate, cererea de piață, evenimente locale viitoare, și face modificările de rigoare ca răspuns la schimbările pieței.

Știe când să impună prețuri de vârf, de exemplu, pentru un weekend cu o sărbătoare sau un eveniment local, și când să se adapteze pentru atenuarea cererii pentru a menține rezervările.

Identificarea oaspeților

Majoritatea oaspeților tratează cu respect proprietățile închiriate pe termen scurt, din păcate există și oaspeți riscanți, ce ar putea să vă deterioreze casa sau să deranjeze vecinii.

Identificarea oaspeților este unul dintre sistemele noastre importante, folosim tehnologie cât și implicarea manuală, ce ne ajută la evitarea rezervărilor cu potențial riscant și îți protejează casa.

Procedurile de depistare și identificare includ stabilirea de restricții privind vârsta minimă, confirmarea de identitate și a informaților furnizare prin tehnologia de scanare a documentelor si feței și semnalarea cu steag roșu rezervărilor riscante.

Sistem de self check-in

Este important să punem la dispoziție sisteme de self check-in oaspeților. Există mai multe avantaje ale utilizării unui sistem de self check-in:

  • Ușurința utilizării: Oaspeții preferă să își facă singuri check-in-ul, acest lucru poate fi convenabil pentru oaspeți mai ales atunci când sosesc la ore târzii.
  • Creșterea eficienței: Un astfel de sistem ajuta la creșterea eficienței prin reducerea timpului de așteptare a oaspeților până la sosirea personalului.
  • Îmbunătățirea experienței oaspeților: Un sistem de self check-in oferă oaspeților o experiență unică, ce contribuie la creșterea satisfacției acestora, iar ca urmare o recenzie pozitivă poate avea loc de la acel oaspete.
  • Creșterea numărului de rezervări: Platformele de rezervări recomandă oaspeților proprietățile ce oferă sisteme de self check-in, iar acest lucru avantajează ambele părți.
Sistem monitorizare sunet

Zgomotul prea tare, gălăgia și deranjarea vecinilor este problema nr.1 în industria închirierii pe termen scurt.

Pentru o taxă suplimentară putem instala senzori de zgomot care detectează și previn încălcările de zgomot la proprietatea ta.

Această soluție ne-a ajutat să reducem semnificativ acest tip de incident și să împiedicăm oaspeții petrecăreți/gălăgioși prin înștiințarea lor și intervenția noastră promptă.

Sistem de plată online

Punem la dispoziție oaspeților sisteme de plată cu cardul în moneda lor preferată, acest lucru este realizat cu ajutorul unui procesator de plăți ce procesează tranzacția în siguranță și într-un timp foarte scurt. În acest fel oaspeților le va fi comod și ușor să finalizeze o rezervare fără să aibă bătăi de cap cu birocrația unui transfer bancar.

Ești gata să începi propria ta afacere în Regim Hotelier?

Vezi cum procentele cresc în favoarea închirierii în regim hotelier față de închirierea clasică!

Aducem plus valoare proprietății tale!

RANDAMENT ANUAL72%
VALOARE DE PIAȚĂ41%
STAREA PROPRIETĂȚII93%
GRAD DE OCUPARE81%

Ospitalitate de 5 stele pentru oaspeții tăi!

Totul se rezumă la experiența oaspeților...

Feeadback-ul oaspeților este aur pentru noi, nimic nu este mai valoros decât cuvintele unui oaspete fericit! Dorim să ne asigurăm că toți oaspeții au parte de un sejur memorabil, pentru a primii recenzii excelente!

Curățenie de 5 stele

Servicii extra

Ospitalitate și suport

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi la curent cu subiecte interesante

Poți fi primul care află cele mai recente știri și sfaturi despre Regimul Hotelier

©2021 realizat de Open House Imobiliare ce toate drepturile de utilizare.

Folosim cookies pentru a ne permite să înțelegem mai bine cum este utilizat site-ul. Continuând să utilizați acest site, dați acordul acestei politici. Clic pentru a afla mai multe.