fbpx
Sari la conținut

Listezi un anunt imobiliar? Aceste 3 aspecte te ajuta sa convertesti un cititor in Cumparator!!!

3 aspecte esentiale de care trebuie sa ti cont cand listezi si editezi un anunt , in portalurile Imobiliare.
Aceste aspecte te vor ajuta sa convertesti un cititor in cumparator.
Au trecut vremurile cand spatiul pentru anunturile imobiliare din ziarele locale erau limitate la cateva randuri si taxat la numarul de caractere folosite, sau grosimea chenarului pentru a atrage privirea cititorului.
Tin minte cum foloseam prescurtari si jargoane imobiliare pentru a ne incadra in acel spatiu limitat. (2 cam, cf I, semi, deco, neg, et, )
 
Acum suntem in era digitala, iar 89% din toate anunturile imobiliare se scriu online pe platformele specializare, acestea ofera un spatiu bogat pentru editarea textului si pe deasupra putem incarca poze de calitate sau amplasarea (localizarea) exacta a imobilului pe harta.
Cu toate acestea majoritatea vanzatorilor fie ei particulari sau agenti imobiliari nu stiu sa compuna un anunt sau o prezentare de imobil care sa atraga privirile a cat mai multor potentiali cumparatori.
 
Tocmai deaccea am decis sa iti dau cele mai importante 3 aspecte de care trebuie sa ti cont cand editezi un anunt imobiliar.
 
Primul si cel mai important aspect, sunt pozele de caliatate.
 
In ziua de azi un anunt imobiliar listat fara poza este ca ”lumina stinsa, din camera intunecata” anuntul nu o sa-l vada nimeni din multitudinea de anunturi postate.
Inca ma mira faptul ca vad anunturi cu 1,2 poze facute in graba, care se vad in ceata si nu se intelege nimic din imagine sau chiar anunturi fara nici o poza. Aceste anunturi nu inspira nici o reactie sau curiozitate pentru cititori de a deschide continutul anuntului. Acest lucru nu va face altceva decat sa pierzi timp si bani apoi te vei intreba de ce nu suna lumea.
 
Sfatul nostru este sa iti dedici putin timp pentru a face poze calitative, si sa incarci in anunt un minim de 7-9 poze . Pentru asta nu trebuie sa ai un aparat foto performant, sau sa angajezi un fotograf profesionist, iti trebuie doar un telefon mobil cu o camera de minim 7-8 megapixeli si putina antentie.
Cand faci poze la un apartament, incerca sa acoperi un unghi cat mai mare si mai larg in poza fara sa iti tremure mana, scapa de lucruri nedorite in poza, faciliteaza o lumina cat mai naturala.
O poza de calitate face cat 100 de cuvinte, iar 10 poze de calitate spun o poveste.
 

Al doilea aspect de care trebuie sa ti cont, este Titlul anuntului.
 
Cititorii au tendinta de a citii titlul inainte de a deschide anuntul, pentru a nu pierde vremea cu continutul daca acel anunt nu este relevant pentru ei.
Daca ai un titlu captivant si relevant care sa faca cititorul curios, ai sanse mult mai mari ca ei sa deschida anuntul.
Vad multe titluri de anunturi care descriu continutul anuntului in loc sa creeze o curiozitate.
Sfatul nostru este in primul rand ca sa nu pierzi din spatiul de text dedicat titlului, sa nu repeti in text ce este relevant pentru cititor, cum ar fi: ”Vand apartament cu 2 camere” daca anuntul tau este listat in sectiunea de vanzari/2 camere pe portalul imobiliar unde ai decis sa postezi. Este evident pentru cititori ca vinzi 2 camere din moment ce au selectat sectinuea vanzare/2 camere.
 
In schimb poti crea un titlu care va scote in evidenta anuntul tau si va starnii curiozitata cititorului, poti incepe cu o intrebare sau descri un avantaj care il are imobilul tau sau poate un beneficiu care il oferi potentialilor cumparatori. Cu siguranta in acest fel ai mai multe sanse sa convertesti un cititor in cumparator.
Un exemplu ar fi:
”Dispus sa negociez pentru un termen lung de eliberare”
”Vedere la artera, cu posibiliate pentru spatiu comercial”
 
Al treilea aspect care te va ajuta in convertirea cititorilor, este continutul sau descrierea.
 
Stiu ca este greu sa gandesti si sa scri un text de vanzare fie el imobiliar sau de alta categorie, dar este vorba de imobilul tau, si tu il cunosti cel mai bine, deci nu cred ca daca acorzi 10 minute in plus in a edita un text captivant care va atraga curiozitatea si atentia cititorului, va strica cuiva acest lucru.
Vad anunturi seci fara nici o valoare ce nu imi inspira nici o reactie, doar de mirare.
Iar exemplele sunt cu sutele. ( Vand apartament in zona x la pretul x. ,Vand in zona x apartament mobilat si utilat recent amenajat lux.)
In schimb poti crea o poveste in care sa detaliezi avantajele imobilului tau, ce il va tine captiv in descrierea ta si il vei ajuta sa inteleaga si sa vizualizeze beneficile pe care le ofera apartamentul tau.
In plus daca ai o descrie cat mai exacta si cat mai detaliata, potentialul cumparator va veni sa vizioneze imobilul doar pentru a comfirma cu cele scrie in anunt, si iti va fi mult mai usor sa-l convertesti in cumparator.
Trebuie sa-ti trag atentia sa nu exagerezi sau sa minti in anuntul care il scri pentru ca vei avea mult de pierdut, si am sa dau un exemplu: ”Apartament situat la 2 minute de piata” cand de fapt el este la 20 minute sau ”2 camere cu o suprafata de 58mp ” cand de fapt el are numai 47mp. Aceste exagerari va enerva potentialul cumparator iar in final tu vei avea de pierdut. Asigurat-te ca ai toate datele exacte despre imobil si descri in anunt realitatea fara sa exagerezi.
Inainte de a scrie anuntul pe calculator sau telefon, Ia o foaie de hartie A4 si scrie exact cum ai povesti cuiva drag un film sau amintire, doar ca va fi vorba despre apartamentul tau, dupa ce ai terminat de scris, citeste de cateva ori, apoi cere si parerea cuiva drag . In acest fel te asiguri ca ai un anunt ce spune o poveste si va face cititorul sa fie atent la tot continutul.
Un scurt exemplu ar fi:
”Accesul facil la mijloacele de transport va avantaja urmatorul propietar”
”Mocheta din camera este moale si calduoasa ce lasa un sentiment placut la atingere”
”Suprafata de 47mp al aprtamentului a fost suficenta pentru noi un cuplu de tineri, timp de 3 ani”
 
Sper ca ai inteles ideile principale din acest articol si ce trebuie sa iei in calcul de acum inainte, cand postezi un anunt imobiliar pentru a avea succes in convertirea cititorului in cumparator. Si sper sa nu mai vad anunturi seci si fara inteles de acum inainte 🙂 , fie ele in presa scrisa sau online.
 
Open House Imobiliare iti ureaza mult succes,
Pentru servicii imobiliare complete apeleaza cu incredere la Echipa noastra.
Te sustinem in proiectul tau imobiliar…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Folosim cookies pentru a ne permite să înțelegem mai bine cum este utilizat site-ul. Continuând să utilizați acest site, dați acordul acestei politici. Clic pentru a afla mai multe.