De cum am intrat în noul An se vorbește în stânga și în drepta despre o piață stabilă și puternică, dar oare să fie așa? După cum se observă numărul tranzacțiilor a scăzut, la fel și numărul cumpărătorilor, iar prețurile locuințelor abia că se simte o mică depreciere.
Și totuși pentru ca lucrurile să înceapă să se miște va trebui să facem ca numărul tranzacțiilor să crească iar pentru acest lucru îți voi dezvălui mai jos cele mai des întâlnite 4 motive pentru care nu se vând Locuințele.
Citește și ( Află la ce Preț poți lista Proprietatea în Piață pentru a atrage cât mai mulți cumpărători .)
1 Prețul
Uneori când piața imobiliară este în plină mișcare, proprietarii au tendința să stabilească prețul de listare a ofertei în piață mult prea mare, sperând că va veni acel cumpărător motivat să plătească prețul lor cerut doar pentru a fi în cartierul lor. Vânzătorul trebuie să-și amintească că într-o piață imobiliară precum cea de azi, locuința lor va trebui vândută de două ori...în primul rând cumpărătorului și apoi la banca lor.
Cumpărătorul poate va accepta prețul cerut pe locuință, dar după ce banca evaluează proprietatea, este posibil ca prețul să fie ajustat. Banca va acorda ipoteca pe proprietate și împrumutul cumpărătorului doar pe baza evaluării.
Vânzătorii ar trebui să știe că cumpărătorii din ziua de azi sunt mult mai educați în privința studierii pieței, sunt la zi cu toate ofertele, controlează foarte bine online-ul și google-ul. Ei vor ști dacă proprietatea ta este prea scumpă și nu o vor lua în considerare.
2.Starea Locuinței
O locuință aranjată și întreținută se va vinde mult mai repede față de alta lăsată în paragină sau ne-îngrijită. Aici nu mă refer neapărat la amenajările interioare sau designul scump realizat într-o locuință, ci la faptul că aranjarea proprietăți înainte de vânzare și pregătirea pentru primirea clienților va face diferența.
În primul rând sugerez să vă debarasați de lucrurile nedorite și vechi, depozitați-le, apoi o curățenie strună va fi bine venită, iar clienții vor aprecia o casă curată și frumos mirositoare.
Încerca să organizați fiecare obiect sau lucru în cadrul cel mai potrivit pentru a crea un ambient primitor. Un acasă primitor. Veți observa cum se vor schimba lucrurile iar locuința va începe să arate ca un cămin călduros și primitor.
3.Motivația Proprietarului
Întreabă-te...De ce am ieșit pe piață cu locuința la vânzare ?
Oare motivația proprietarului este în continuare aceiași ca atunci când a fost listată oferta pentru prima dată? Dacă proprietarii sunt cu adevărat motivați să vândă, atunci ei se vor asigura că prețul este corect și starea locuinței este bună.
Motivația vânzătorului de a vinde îl va obliga să ia în considerare toate oferte primite de la potențialii cumpărători și va lua decizia cea mai bună pentru întreaga familie.
4.Planul de Marketing
În 2019 să ai un plan de marketing este esențial. Potrivit unui studiu realizat la sfârșitul lui 2018, cc85% dintre cumpărători caută online oferte imobiliare. Zilele acelea când se căuta în ziare ofertele imobiliare au apus, acum totul este pe telefon, tabletă sau calculator. Dacă ai un simț al marketingului online atunci îți va fi ușor să te promovezi în piață.
Îți propunem totuși să nu mergi singur pe această cale, ci alături de un agent profesionist ce știe să-ți promoveze corect locuința pentru publicul țintă corect targhetat. În plus realizarea pozelor proprietăți de către un profesionist fa face diferența în multitudinea de oferte listate pe piață.
În concluzie, este bine să ai un agent profesionist care cunoaște foarte bine piața locală, te poate ajuta în obținerea unui preț corect pentru locuința ta și este în măsură să să-ți promoveze online locuința. Dacă dintr-un motiv sau altul locuința ta nu sa vândut, ia legătura Acum cu noi și te vom ajuta în proiectul tău imobiliar.